به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(روابط عمومی ادارهکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری)، عوامل اداره بازرگانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در بازدید شبانه از پایانه بار ۲۶ آذر شهرکرد، نحوه خدماترسانی بهرهبردار و فرآیندهای اجرایی مربوط به رانندگان را مورد ارزیابی قرار دادند.
در این بازدید، روند صدور قبض پارکینگ توسط بهرهبردار و رعایت حق تقدم در صدور قبض نوبتدهی برای رانندگان مورد بررسی قرار گرفت. همچنین وضعیت عمومی محوطه پایانه و عملکرد گشتهای شبانه کنترل و ارزیابی شد.
این اقدام در راستای نظارت مستمر بر عملکرد بهرهبرداران و با هدف ارتقای سطح خدماترسانی، ایجاد نظم بیشتر و تسهیل در روند فعالیت رانندگان انجام گرفت.
ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان تأکید کرد: بازدیدهای میدانی و نظارتهای دورهای، به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا کیفیت خدمات ارائهشده در پایانهها به سطح مطلوبتری برسد و رضایت فعالان حوزه حملونقل جادهای و مردم استان تأمین شود.